Måndagkväll

Måndag, ny vecka och endast tolv dagar återstår till julafton. Dagen har faktiskt gått relativt snabbt, vilket såklart känns skönt så att det blir en dag närmare helgen. Jag och Daniel har på eftermiddagen hunnit med att besöka hans syster och hennes familj igen, det har blivit allt oftare på sluttapen vilket känns jätteroligt.
Efter nästan de allra sista julklapparna var inhandlade idag och att ha besökt mataffären åkte vi hem för att slå in dessa julklappar och därmed lägga även de under julgranen.



Denna dag för ett år sedan tillbringades med min familj hemma för julpyntning och klä julgranen, så med andra ord var vi lite tidigare detta år med att pynta. Julkänslan blir så starkare med allt pynt och det gillar jag, julen är en sådan mysig högtid där jag tillbringar många fina stunder med min nära och kära ♥

Något mindre roligt är att snön vägrar ligga kvar på marken. Om den bara inte försvann skulle julkänslan stärkas ett snäpp högre. Den nionde december förra året var årets första pulkaåkning, det hade varit lite roligt att åka pulka för den första gången detta år men det får vi vänta med tills snön behagar att stanna för ett tag.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0