Första december

Vi är nu inne i december, tänka sig att julmånaden redan är här. Dock fattas snön ännu men den kommer förhoppningsvis om inte allt för länge. För att fira att julmånaden är här öppnade jag första luckan i chokladkalendern och såg första avsnittet av julkalendern - traditioner är inte till för att brytas ;)

Gårdagen bjöd på en träff med Ida, det var trevligt minsann. Mot eftermiddagen kom pappa på besök för att borra upp hyllorna som vi var tvungen att ta ner när vi fick omtapetserat. Jag och älskling satte efter det upp våra väggtexter och resultatet blev bra.
Kvällen blev en riktig shoppingkväll, jag och älskling storhandlade så både frysen, kylen och skafferiet är proppfullt nu.

Nu ska jag börja dra mig mot bussen för att åka in till stan där jag ska träffa Ida, därefter blir det hem för att vi har då tid i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0