Fjärde advent

Igår spenderade vi fjärde advent med att äta middag hos mina föräldrar, två kalas och därefter tog jag och Daniel oss en tripp till Valbo där vi mös och promenerade i snön med hans lilla systerdotter. På kvällningen blev det soffläge, film och tända det sista ljuset i adventsljusstaken, nu är alla ljusen tända och det återstår endast fem dagar till julafton.

Nu är jag precis hemkommen efter att ha varit med mamma till Valbo köpcentrum där jag inhandlade den allra sista julklappen som jag nu ska slå in och lägga även den under julgranen. Även fast jag påbörjade min julhandel relativt i tid det här året blev jag inte klar förrän idag, men jag måste då påstå att det är väldigt skönt att ha allt inhandlat nu.
Min kväll kommer tillbringas tillsammans med en film, julte och njuta av att julen närmar sig och att det troligtvis blir en vit jul nu när snön faller så fint till marken.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0