Dan före dopparedan

Dagen innan julafton är här så idag kommer dagen ägnas till min familj och pojkvännen hela eftermiddag-/kvällen då vi är bjuden hem till dem.
Men nu först ska jag se gårdagens och dagens avsnitt av julkalendern Tjuvarnas jul.



Gårdagen var trevlig - en lunch med Tessan och Kajsa på stan. Vi gick även runt för att kika i affärerna och hjälpa till att hitta sista julklapparna. Det kändes dock skönt att jag blev klar med mina klappar tidigare må jag säga, med tanke på hur mycket folk som vistades på stan.

När jag kom hem från stan och solningen gav jag och Daniel oss på julskinkan som vi för första gången skulle göra iordning. Det var inte speciellt svårt och lyckad det kan jag säga att den blev.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0