Året som varit - 2011

 

Årets bästa: Flyttat hemifrån och blivit sambo med Daniel - 23/10 ♥
Årets värsta: Bilolyckan
Årets händelse: Jag tog examen och började samla på mig erfarenheter genom att arbeta på världens bästa ställe med en arbetsgrupp som var super och kunder som var fantastiska
Årets resa: Haparandaresorna
Årets fest: Festerna i Haparanda är ganska svår att slå
Årets dag: 5/3, 14/3, 20/6 och 23/10
Årets present: Massa fina julklappar och presenter, men den finaste var att familjen var samlad ♥
Årets tårar: Det är för privat för att skrivas
Årets person: Min fästman och sambo Daniel som jag har en fin och ljus framtid tillsammans med och även Nadja som jag kommit så nära under det här året ♥
Årets låt: Det är många låtar som året bjudit på och många som är kopplade till minnen
Årets bok: Jag har varit dålig på att läsa i år, så ingen speciell måste jag skriva
Årets bild: Alla roliga bilder från Haparandaresorna och alla otroligt fina bilder på Daniels systerdotter
Årets lögn: Ingen
Årets kyss: Årets kyss kommer ske på tolvslaget på nyårsafton med Daniel
Årets ord: Styrka
Årets skämt: Jag kan inte komma på ett specifikt skämt, men jag har hört många under året
Årets mysigaste: Våran nya lägenehet och alla mysstunder vi haft med Daniels systerdotter
Årets längtan: Det är privat
Årets gräl: Jag kan inte komma på ett gräl som skett
Årets beroende: Det är för privat för att skrivas också
Årets vill ha: Nu blev det en väldans massa privata saker, men mitt "vill ha" är något bara jag och mina närmsta som vet om
Årets frisyr: Långt och ljusblondt
Årets roligaste: Nya erfarenheter relaterat till det jag vill jobba med, flytten hemifrån, göra ett trivsamt och fint hem, Haparandaresorna, festerna, resan i somras med familjen och Daniel och en hel del mer har jag hunnit med
Årets tråkigaste: Bilolyckan jag var med i och dess men jag fick efter den
Årets vårminne: Då lilla Tindra, Daniels systerdotter, föddes på min och Daniels treårsdag
Årets sommarminne: Jag arbetade med det yrket jag vill arbeta i, hade en superbra arbetsgrupp, otroliga kunder och det bästa arbetet jag kunde få
Årets vinterminne: Flytten och att bli sambo med min fästman
Årets smärta: Den brutna armen
Årets överraskning: Att Daniels lillesyster både blev gravid och skulle gifta sig
Årets läskigaste: Då måste jag svara bilolyckan på denna fråga också
Årets konstigaste: Förra året skrev jag om navelpiercingen så detta år får jag skriva om tungpiercingen, och varför det är "konstigt" är att jag vågade göra det trots den otroliga spruträdslan jag har och alltid haft


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0