Annandag jul

Dagen började med att åka till Valbo köpcentrum för att gå på mellandagsrean med mamma, lillebror, kusinen och hans låtsasmamma. Vi trängdes, bökades och köade en del men tillslut fick vi med oss lite hem iallafall. Och nöjd över det nyinköpta är jag.

Därefter blev det en sväng hem innan jag, familjen och Daniel åkte till mormor där släkten fortfarande befinner sig efter julen. Vi fikade och umgicks tillsammans innan vi åkte hem igen. Väl hemma så städade vi upp lite här hemma innan familjen kom på besök med två vänner till familjen för att visa lägenheten jag och Daniel flyttat till.

Myskvällen här hemma är påbörjad, jag har tagit på mig den så kallade sparkdräkten nedkrupen i soffan framför tvn för att fortsätta se säsong ett av Sex and the city.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0