Ikea och nya möbler

Efter en väldans massa jobbande är jag nu ledig i tre dagar om ingen ringer från annat boende och behöver personal. Att ha varit ledig idag har varit guld värt, skönt att få sova tills man vaknar och att slappna av ett tag. Jag och älskling har passat på att besöka Ikea idag och det inhandlades lite till nya lägenheten. Det blev även ett trevligt besök hos min pojkväns syster och jag hann mysa ett bra tag med lillkotten hennes. Därefter åkte vi hem till mamma och pappa för att lämna de nyinköpta möblerna i uterummet där vi förvarar andra möbler och alla mina flyttkartonger. Även den nyinköpta divansoffan har fått en plats där som anlände idag med en lastbil. Gud så jag längtar till flytten!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0