Torsdagen

Idag har det varit både pluggning och handledning för mig och min goda vän Nadja. Det går framåt med vårat examensarbete så det känns positivt och väldigt bra. Och Nadja, ser du det här vill jag tala om för dig att du är världsabäst och plugget hade inte varit lika roligt utan dig :D ♥

Efter pluggeriet blev det en cykeltur till stan för att träffa tjejen jag är kontaktperson till och bland annat blev det en bowlingmatch för oss. Det var mycket trevligt och därefter blev det en cykeltur hem till min pojkväns mamma en stund innan jag for hemåt för att lillebror och en vän till honom kom förbi för att hälsa på.

Nu är det kväller igen och jag har inte tid med datorn mer nu för jag ska umgås med min älskade pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Gurenta3

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-15 @ 10:40:22
URL: http://gurenta3.blog16.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0