Sista april

Dagen idag har spenderats hemma i Bomhus dit jag cyklade tillsammans med Silver. Grillning stod på schemat och det har varit en mysig dag. Kvällen skulle spenderas med min älskling, bara han och jag tänkte hitta på något trevligt tillsammans. Vi två med världens myskväll hade varit det ultimata idag ♥

Dock ändrades planerna då jag på eftermiddagen fick en samtal från PFV där jag förfrågades om att ta emot jobb inatt och när det rings om jobb måste man tacka ja på det. Sagt och gjort, så inatt väntas det jobb för mig och hur jag ska hålla mig vaken tills imorgonbitti på morgonen återstår att se.

Det är superbra att man får extrajobb ibland, trots det hade jag ju gärna velat hålla mig till mina och min pojkväns planer kväll för det hade jag sett fram emot hela dagen. Den mysiga kvällen får vi ta en annan kväll helt enkelt. Nu ska jag fortsätta vila en stund och ladda batterierna inför en jobbarnatt på ett ställe där jag inte jobbat på tidigare, mer om det senare.

Ha en fortsatt trevlig valborg.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0