Min påskhelg



Min påskhelg har varit jättebra med min familj, släkt och pojkvän. Det underbara vädret har varit bidragade till att helgen blev så bra. 

I lördags efter påskfirandet hemma i Bomhus med min kära familj och påskmiddagen hos mormor med familjen och morbror begav jag mig hem till min älskade pojkvän för att börja göra mig iordning inför kvällens bravader. Det var nämligen tjejkväll för mig och brudarna som ni ser på bilderna. Vi hade otroligt roligt och jag tycker verkligen vi ska göra om det igen snarligen ♥ 
Det blev spel, dricka, dans, musik och på kvällen var det ut på Heartbreak som gällde för att dansa. Vi alla sov över hos Tessan och dagen därpå åkte jag hem i det soliga och härliga vädret till min pojkvän. 

Det blev sedan middag hemma i Bomhus för mig, min pojkvän och vår lilla katt på söndagen. Vi blev hämtad av pappa och åkte först till Fliskär för att säga hej till mormor och morbror som höll på att fixa med båtarna som ska sjösättas snart. Därefter åkte vi hem till Bomhus och åt tillsammans och satt ute i solen altanen med en smoothie i den härliga värmen. På kvällen blev det bingolottospelande för mig tillsammans med svärmor och hennes kille - jag hade turen på min sida och vann tvåhundra kronor

Igår var det dags för pluggning igen - det vill säga måndag och en ny vecka påbörjades. Efter det cyklade jag och Silver hem till Bomhus igen för att sällskapa i mammas vernissage som hon hade. Mot kvällningen när jag kom tillbaka hem till min pojkvän hann jag inte mer än komma in innan jag blev hämtad av hans syskon för att åka till deras pappa en stund. 

Nu är det iallafall tisdag och hittills idag har jag och Nadja bara pluggat och pluggat. Men bra har det gått och det känns kanon. Nu måste jag vila mitt huvud en stund och gå ifrån datorn. 

Ha en trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0