Långpromenad med Ida

Nu är det kväller igen och denna dag har passerat förbi relativt snabbt. Efter att ha vaknat och bara varit en stund tog jag en cykeltur till Ida i Bomhus där vi först umgicks en stund innan vi tog oss ut på en väldigt lång promenad i det underbara vädret med sol och värme. Efter att ha promenerat och umgåtts i några timmar så åt vi avslutandevis en glass i solskenet innan jag började cykla tillbaka hem till pojkvännen där jag nu befinner mig.
Om en timma börjar Big brother och ikväll är det antingen Katherina, Annie eller Madde som blir utröstad - jag hoppas på att Madde som kom in i huset sent blir utröstad. Nu ska jag ta på mig mina Easy tone och gå en sväng runt  om innan min älskling kommer hem.

Hoppas er dag varit bra! :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0