Långpromenad i kylan

Nu är jag ganska nyss hemkommen till Nadjas lägenhet igen efter att ha varit ut på en långpromenad med en vän ute i det kalla vädret, det har till och med snöat. Vi gick även in på skopunkten här i Happis då hon skulle köpa skor och med turen på min sida hittade jag ett par fina högklackade skor också.
Sedan promenerade vi vidare över till Finland där vi gick på Rajalla och där hittade jag ett par örhängen och bh utan axelband som ska användas ikväll. Hur som helst var det mycket trevligt då vi knappt umgåtts innan och det är alltid roligt att lära känna nya människor. Nu är iallafall musiken igång och tanken är att om ett tag börja fixa mig iordning lite för kvällens bravader. 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0