Långfredag

Idag är det långfredag och vi är mitt uppe i påskhelgen nu. Efter att ha tagit en sovmorgon med min underbara pojkvän och vår fina kattunge imorse blev det frukost tillsammans vilket inte händer jätteofta då min pojkvän är på jobbet annars så det var mysigt.
Därefter blev det en snabb och väldigt kort träff med Nadja för att gå igenom vissa punkter i examensarbetet innan vi tog ledigt över påskhelgen. Jag och pojkvännen min tog oss sedan en tur till solariet för lite solning innan vi for hem till mig i Bomhus för att hämta kläder jag skulle ha på mig under kvällen då vi var på 30-års firande för en vän till honom vilket var trevligt
Nu är jag hemma i Bomhus och ska sova här inatt - första natten på allt för många veckor. För en stund sedan blev det en liten promenad så här på kvällskvisten med lillebror och nu väntas det lite tvtittning och bloggläsning innan sovtime.

Hoppas även ni haft en fin och trevlig långfredag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0