Haparanda ♥

I skrivandets stund sitter jag på bussen och har för ett tag sedan lämnat busstationen i Luleå. Jag hade verkligen turen på min sida eftersom det finns både uttag och trådlöst internetbussen vilket gör att resan kommer kännas kortare. Dock är det bussbyte i Umeå och jag vet faktiskt inte då om jag får uttag och internet men det återstår att se. 

Min tid i Happis var hur underbar som helst, det var fem fantastiska veckor fullt med skratt, roligheter, mys och äventyr. Jag är verkligen glad att jag fick och tog chansen att åka upp till lilla Happis då det kommer vara ett minne för livet och utöver det har jag fått vänner för livet också. Det har knäppts en hel del bilder och filmats mycket så det är jätteroligt att ha som ett minne

morgonkvisten blev jag skjutsad av Nadja och Emil till busstationen där dem sedan vinkade av mig och det var faktiskt jättejobbigt då jag kommer sakna dem allihopa i Happis och även själva staden som är hur mysig som helst. Jag kommer sakna allt - alla gånger vi har roligt och skrattar, sjunger till hög musik, dans på Umpari, festerna, all bilåkning runt om i Happis och Finland, myskvällarna och ABC-besöken.

Tack till er alla som gjorde min resa till något jag alltid kommer minnas och för att ni varit så underbara. Jag ska även hålla mitt lovord att återvända till Happis, självklart.
Minä rakistan sinua ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0