Gårdagseftermiddagen-/kvällen

Gårdagen på stan var trevlig då jag träffade Ida och Linnea för att kika runt i affärerna och umgås lite eftersom det var väldigt längesedan. Ett linne och solglasögon blev inköpta stan
Förövrigt var det jätteroligt att träffa Ida och Linnea igen, jag har saknat dem och det var som jag nyss nämnde längesedan vi umgicks då jag varit bortrest i Norrland i fem och en halv vecka ♥ 

Det blev även en tripp hem till Bomhus för att hämta några välbehövliga saker innan jag cyklade tillbaka hem till min pojkvän då vi bestämde att åka och sola - underbart härligt, det var nämligen ett tag sedan jag gorde det. Närmare två veckor säkerligen. Därefter cyklade vi hem igen och inväntade en mysig kväll innan sovdags.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0