Gårdagens trevliga eftermiddag-/kväll

Som jag nämnde i det tidigare inlägget cyklade jag in till stan för att där träffa Hanna igår, vi kikade runt i butikerna och jag inhandlade ett par shorts inför sommaren. Vi tog oss även en fikastund med massa prat. Det var jättetrevligt och roligt att ses igen då vi inte gjort det på länge ♥

Efter det blev det en snabb sväng hem till pojkvännen bara för att lämna mina grejer innan jag cyklade vidare för att möta upp Linnea. Vi promenerade då till Gävle skönhetsinstitut där vi hade en bokad tid för provning av smink- och hudvårdsprodukter. Det var mycket trevligt, så tack för att du följde med Linnea ♥

Mot kvällningen när jag och Linnea var klar cyklade jag hem till min pojkväns mamma och hennes man för att hälsa på en stund och då Daniel skulle hjälpa dem med en sak. Nu är det morgon igen och pluggeriet väntas som vanligt, om tio minuter ska jag och Nadja träffas för att fortsätta med examensarbetet :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0