Gårdagen i ord

Igår var en lugn dag som först bestod av handledning och studier där jag och bästaste Nadja diskuterade och försökte komma fram till något vettigt till vårt examensarbete - lättare sagt än gjort. Vid tretiden hämtade mormor mig och vi åkte hem till henne dit även pappa och lillebror sedan kom för att äta middag tillsammans. Efter middagen åkte vi allihopa hem till min pojlvän för att alla ville hälsa på min och min pojkväns nya kattunge. Såklart blev alla stormförtjust i henne, hon är ju så söt våran katt :)
Därpå satte jag och min pojkvän oss på cyklarna och trampade iväg till några affärer för att inhandla lite behövliga saker. Väl hemma blev det tvtittning och mys med lillkatten.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0