En mysig och trevlig lördag

Gårdagen var en bra och härlig dag. Efter att ha tagit oss en liten sovmorgon som förövrigt våran katt inte gillar så hämtade pappa och lillebror mig och min pojkvän för att sedan åka vidare till Valbo där vi hämtade pappas jobbarkompis.
Därpå åkte vi till Mackmyra för att leta orm, promenera och fotografera. Det blev en hel drös med fina bilder faktiskt må jag säga. När vi varit där ett bra tag åkte vi till affären för att köpa glass innan vi åkte till Kungsbäck och fortsatte vår fotografering och tittning på ormar. Det var en trevlig dagstur utomhus och vädret var på topp - verkligen härlig vårkänsla och värmen var underbar

Vi blev sedan hemskjutsade till min pojkvän där vi bara var en stund och satt ute på altanen i det sköna vädret innan vi cyklade in till stan för att äta middag och sedan gå på bio - Water for elephants vilket förövrigt var en relativt bra film faktiskt. Vid cirka niotiden på kvällen kom vi tillbaka hem till min pojkvän och då blev det altanhäng - tända ljus, kortspel och mys innan vi tog oss en promenad senare på kvällen. En riktig myskväll med andra ord.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0