Torsdagen!

Då var dagen snart över, och fort har den gått. Dagen började som sagt var med uppackning av allt från Skellefteå-trippen. Därefter cyklade jag iväg till staden för att träffa älsklingen min som jag saknat så, det var roligt att träffa honom igen :) <3

Efter det cyklade jag hemåt igen och tog det lugnt hemma en stund innan jag och Linnea träffades och umgicks i några timmar. Snart är det ju trots allt dags för oss att åka utomlands och det blir spännande :)



Vad jag gör nu? - Slappar vid datorn, och ser lite tv samtidigt. Jag tänkte faktiskt ha en superlugn kväll; bara se tv och läsa bloggar. Vi får se om det blir fler uppdateringar här, annars återkommer jag imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Okej okej härligt! :) jo det är bara bra här med :)

2010-09-02 @ 21:17:10
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0