T-o-r-s-d-a-g

Imorgon är det fredag och sedan helg, jätteskönt såklart. Dock ska jag jobba nätter hela helgen så det blir inte speciellt mycket till helg för min del. Men att jobba och tjäna pengar går bra det med :)



Igår blev det som jag skrev i tidgare inlägg en shoppingturstan med Linnea. Med mig hem fick jag en superfint armband i guld från Glitter, jättenöjdmed det köpet faktiskt. Sedan köpte jag ett par leggings på Gina tricot, ett välbehövligt köp, och tillsist ett par mjukisbyxor från H&M. Mjukisbyxor kan man aldrig få för många av, speciellt inte jag då jag studerar distans hemifrån och då är det alltid bekvämt med mjukiskläder.

Och inte nog med det var det ju Idol igårkväll också, det såg jag hemma hos Linnea, trevlans trevlans.



PLUGG PLUGG PLUGG.. ja min vecka har bestått-/består av det nämligen, jag har nu börjat få klar min individuella examinationsuppgift så det är skönt. Imorgon är det sista dagen att jobba på den, fast iochförsig gör det mig inget då jag mest bara har kvar att finslipa och läsa igenom den.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur mår du idag då? :)

2010-09-30 @ 14:46:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0