Onsdagens händelser

Idag har dagen gått hyffsat fort tycker jag. Den började med att vakna till väckarklockan lite innan 08.00, då blev det till att kliva upp och äta frukost lite snabbt för klockan 08.30 var det handledning med PBL-gruppen och läraren i en och en halvtimme. Efter det pluggade jag i några timmar samt pratade med klasskamraten-/vännen som heter Nadja på Skype ett bra tag :)

Efter lite wii-spelande, bloggläsning och middag med familjen träffade jag Ida vilket var vääldigt längesedan. Det var trevligt att träffas, vi fick oss båda en skratt-/pratstund eftersom det var så pass längesedan vi sågs. Nu är jag hemma igen iallafall, jag ska snart ta bilen och hämta pappsen och åka hem igen, det är ju roligt att köra bil :) Därefter blir det Idol-tittande här hemma i sofforna och efter det ska jag köra mamma en sväng på ett ärende. Mycket bilkörande men sånt är ju alltid roligt :)


En bild från juni denna sommar, det var drygt en vecka innan jag tog körkort :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0