Mobilblogg - Söndag

Nu är det redan en ny dag, och även den sista dagen i veckan. Söndagar är rätt trista tycker jag, nog för att det är skönt att det är helg fortfarande så vet man ändå att "imorgon är det dags att fortsätta med studierna". Vilket inte alltid är den roligaste känslan. Iallafall inte när man haft en supermysig helg med mannen i mitt liv efter att ha saknat honom enormt när jag var bortrest. Nu sitter jag iallafall på bussen på väg till ett besök till en släkting tillsammans med bror min. Även fast jag sa att jag var ungdom trodde busschauffören att jag bara skulle betala en biljett som heter skolungdom som är mellan 7-19 år. Haha, han trodde att jag var yngre än 20 sa han :p Lite roligt egentligen då man inte vill se gammal ut.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0