Min onsdag och dagen innan Greklandsresan

Dagen började med PBL-möte samt pluggning tills jag näästan blev klar med allt. Därefter tog jag bilen och åkte in till staden för att träffa Hanna vilket var väldigt trevligt eftersom det var ett bra tag sedan vi sågs :) Vi gick runt och kikade i affärerna och hälsade på Tessan där hon jobbar :)

När jag kom hem igen tog jag tag i det sista av pluggningen och blev klar samt skickade in det till läraren - skönt att ha det färdigt och även att jag hann innan jag åker.


eftermiddag-/kvällskvisten träffade jag Linnea, vi vägde våra väskor (oops vad tunga dom är nu, haha) och började ladda inför Greklandsresan. Idol blev det också, det är så roligt med auditions tycker jag för vissa skämmer ut sig totalt medans andra faktiskt levererar bra :)

Nu är jag hemma igen och försöker varva ner och bli trött så jag kan få sova lite innan det är dags att kliva upp igen - jag har klockan ställd på 04:15 (tidigt!) på morgonen. Grekland here vi come! ;)



PS. Jag kommer sakna min älskade Daniel hur mycket som helst, han är mitt allt, mitt hjärta och min kärlek. När jag kommer hem ska jag krama och pussa sönder honom. Me looove you.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0