Måndagmorgon

Måndagmorgon, ja vad innebär det? - Jo med denna måndagmorgon den här veckan innebär det handledning med PBL-gruppen och läraren. Därefter består en lång tid med en massa pluggande och därefter ska jag och mamma åka och rösta, eller ja iallafall om vi hinner. Det är ju trots allt första gången jag får rösta så jag lär ju göra det :)

Efter att ha gjort det ska jag in till stan där jag ska träffa tjejen jag är kontaktperson åt för denna vecka, vi ska bowla för det var vi bådna sugna på :) Alltid lika roligt tycker jag.

Och efter det ska jag hem igen och då kila över till Linnea, och varför jag ska dit och vad jag ska göra där får ni veta om ett tag :)


Nu: Handledning med gruppen och läraren.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0