Måndag & en ny vecka!

Måndagmorgon och jag har nu kommit hem till Bomhus från Daniel. Det är alltså dags för pluggeri strax, om jag har någon lust för det? - Nej, det kan jag tala om att jag inte har, hellre hade jag velat ligga på Kretas fina sandstränder eller badat i det korallblåa havet. Men semestern är ju förbi nu, så nu är jag tillbaka till verkligheten igen därmed mer bloggande också.

Nu ska jag överföra Kretabilderna från min mobil och kamera till datorn och därefter starta igång med pluggandet. Senare idag ska jag även få bilderna från Linneas kamera så det blir jättekul att kika på allihopa :)


 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag dricker massa te för min hals gör jätte ont!

2010-09-27 @ 11:48:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0