Måndag; eftermiddag & kväll

Idag fick det bli en pluggdag eftersom det är måndag. Jag påbörjade mitt individuella examinationsarbete och hann en bra bit vilket känns skönt.

Efter pluggeriet kom Linnea över till mig, eftersom vi skulle överföra bilderna-/filmerna från resan från hennes kamera, gud så roligt det var att se alla bilder :) Vi gjorde sedan middag efteråt, eftersom familjen skulle borta hela dagen-/kvällen och jag inte ville sitta själv och äta så kom Linnea över till mig på middag. Vi fick beslutsångest över vad vi skulle laga och vet ni vad det tillslut blev? - Våfflor. HAHA, det var ju trots allt några månader sedan jag åt det.



Efter det promenerade vi hem till henne där vi överförde mina bilder-/filmer från resan till hennes dator och bakade (läängesen) och tillsist såg kvällens avsnitt av Idol, efter det promenerade jag hem till mig. Jag är lite trött så det blev till att lägga sig i sängen framför tvn och läsa bloggar.

Nu börjar Idol igen, nu ska vi få se vilka som gick vidare! :)



Update:
Linda och Chris hade flest röster och gick därmed vidare. Resterande gick till "andra chansen".

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :) Ska du göra något kul idag då? :)

2010-09-28 @ 08:26:27
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0