Lite av söndagens händelser

Idag efter besöket med lillebror hos en släkting åkte vi hem till mig i Bomhus där jag, Daniel och familjen åt middag tillsammans. Efter det kom även mormor över på en lliten fika och vi kikade på bilderna (som var i min kamera endast) från min och Linneas tripp till Grekland. Många roliga och fina bilder var det minsann :)

Efter besöket hemma åkte jag och Daniel hem till honom där vi bara tog det lugnt och mös en stund innan han for iväg på träning och jag har tagit igen lite missade Idolavsnitt från veckan som varit.




Nu: Invänta Daniel vilken minut som helst. Tända lite ljus och duka fram lite kvällsfika eller liknande och se tv, en härlig avslutning på söndagskvällen med min fina pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0