Lite av min dag.

Då var denna dag över och därmed en dag närmare utomlandsresan. Idag har varit en trevlig dag, förutom det dryga pluggandet imorse såklart ;)
Efter pluggeriet träffade jag min bästaste Danne, me looooove you :) Älskar att vara tillsammans med dig, älskar att vara i din omgivning och jag älskar att vara i din famn när du kramar mig.

Mot eftermiddagen träffade jag Linnea, vi tog fram outfits och småpackade lite inför resan; det gäller ju att börja packa i tid, eller hur? :D
Vi tog ju trots allt fram en del outfits igår som hon tar med sig till Kreta. Haha vi är galna vi. Iallafall så promenixade vi efter det, med Linneas lilla hund. Liten och liten är han väl inte, men söt ändå :)

IDOL
väntade sedan klockan 20:00 och därefter började vi se en film som går på 5:an nu, men jag gick hem i pausen för jag började bli så trött. Men nu ligger jag här hemma i min säng och kikar klart på filmen samt läser lite bloggar.

Ni får ha det så bra, skriver mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0