Kursträff; tredje skoldagen

För tillfället sitter jag i bussen på hemfärden till Gävle och tog farväl från Skellefteå kl 16.00 då bussen avgick. Jag har inte hunnit med mycket mer än att sova en stund och kikat ut på den fina naturen, trots allt finns det inte mycket mer att göra. Skoldagen idag bjöd på två föreläsningar; psykofarmaka och KBT, den första föreläsningen var lång så därför hanns det inte med fler. Avslutningsdelen missade jag då jag behövde ta mig till busstationen, men jag missade ingenting speciellt tror jag då man mest ställer frågor om man har några och så vidare. På morgonkvisten började våra kursledare med att berätta att PBL-grupperna ändrats och våran grupp har då splittras, jag hoppas allt kommer gå bra nu iallafall för våran grupp var superbra kan jag säga. Det var en del av det som hände den tredje och sista dagen i Skellefteå. Nu ska jag sitta och kika ut genom fönstret och hoppas på att resan går fortare än resan till Skellefteå. Jag åkte nyss från Umeå busstation så jag har inte kommit så långt ännu. Ha det bra allesammans :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0