Ingen fredagsmyskväll blev det utan det blev en natt med jobb.

Imorse tjugo i elva trampade jag in på cykeln till stan där jag stämt träff med Linnea, vi besökte Forex också för att växla in pengar till Euro till Kretaresan. Det var roligt eftersom vi känner att vi närmar oss med stormsteg :)

Vid tolvitden kom Kajsa in till stan och gick med oss, så vi tre hade det väldans trevligt på stan tycker jag :) Ett tag fick vi även lite besök av Tessan också :) På stan blev det lite shopping, det blev först och främst en present till min älskade Daniel, på H&M köpte jag en superskön tunika, på Cubus köpte jag en söt ring och tillsist ett par rosa diamantörhängen som var typiskt Jossa ;)




Efter att ha cyklat hem igen och sedan tagit min lilla packade väska för att cykla vidare hem till Daniel fick jag ett samtal och det var vid sisådär kvart över fem. Det var alltså PFV som frågade om jag hade lust att jobba inatt mellan 21:00-07:00Bergmästargården, jag tackade såklart ja som man ska till alla jobb.
Jag har faktiskt aldrig varit på det stället så det är helt nytt, dock vet jag vart det ligger då ett av de två boendena jag sommarjobbade på ligger precis bredvid.

Nu ska jag vila en stund så jag orkar med denna natt vilket kommer bli rätt jobbigt ändå tror jag med tanke på att jag vaknade kl 08.00.  


Ha en trevlig fredag hörni! :) 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0