Hemma från stan

Nu är jag hemkommen från staden, där jag först träffade min fina pojkvän en stund och därefter gick jag runt i alla möjliga affärer med Linnea. Alltid lika trevligt såklart, och snart går vi inte bara runt i alla affärer utan snart går vi på Kretas fina stränder också :) Jag har lite svårt att tänka mig det men resfebern har ju börjat kännas av som jag hoppas går över något åtminstone. Men kul blir det ju :) ... och det är bara en vecka kvar så är vi där nu.


stan blev det köpt en midjekjol i grått från Ginatricot och ett lila linne från H&M samt tre söta hårspänne/hårnålar i guld och små diamanter på.



Vad jag ska göra nu vet jag inte, jag ska åtminstone träffa Ida senare. Trevlans det, vi ska först promenera och sedan se Idol och även spela nintendo wii-/dansmatta.


H ö r s   s e n a r e !

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0