En fin helg tillsammans med min bästaste.

Helgen har varit bra, speciellt lördag och söndag var väldigt trevliga. På lördagen fyllde Daniel, min fina Daniel år. Det firandes med gäster, presenter, fika och trevligheter på dagen. På kvällen blev det bara vi två, jag och Daniel. Det var supermysigt, vi bland annat köpte mat hem och hade tända ljus hela kvällen lång samtidigt som vi såg film och umgicks :)
Vi var även till stan en sväng där vi såg circus-uppträdanden och eldshow som var häftigt, inte nog med det var det 5000 marschaller tända kring gavleån som lös upp stan så fint, det var så mysigt att gå där hand i hand med den jag älskar av hela mitt hjärta :)

Här kan man faktiskt läsa om kvällen på stan där det var 5000 marschaller tända och uppträdanden på sidan om gavleån, "http://gd.se/nyheter/gavle/1.2303873-5-000-marschaller-valkomnade-hosten".



Söndagen, alltså gårdagen spenderades med Daniel och hans syskon hemma hos deras pappa under dagen. Det var trevlig och rätt skönt väder faktiskt vilket gjorde att det var rätt så härligt att vara ute.
kvällen blev det film och tända ljus igen, bara för att det var supermysigt på lördagskvällen.  


Nu är det måndag igen, vilket innebär plugg. Nu ska jag fortsätta med det så får ni ha det så bra. K-r-a-m.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0