Den tolfte september - Söndag

Nu är jag trött efter en heldag i fart och vind. Jag har inte suttit still mycket idag känns det som. Iallafall så har jag varit med tjejen jag är kontaktperson åt i princip hela dagen (8½ timmar) där vi bland annat varit till stugan som jag skrev i tidigare inlägg, vi åt tacos hemma hos mig med familjen på eftermiddagen, vi har knäppt hur mycket bilder som helst, promenerat och bara haft det väldigt trevligt :) En lyckad dag med andra ord, den var härlig.

kvällningen träffade jag Linnea en stund hemma hos henne, sedan promenerade vi med hennes söthund Hampus och därefter var vi förbi hem till mig en sväng också.



Jag orkar faktiskt inte berätta detaljerat om denna trevliga dag för jag är så pass trött, jag tänker inte göra något ansträngande alls nu. Bara ligga i sängen och se tv, läsa bloggar osv :)

Pussochkram!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0