Dagens

Dagens humör: Ganska så bra humör. Ändå är jag stressad och resfebern börjar kännas av
Dagens klädsel: Mjukiskläder
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut
Dagens smink: Mascara
Dagens planer: Pluggeliplugga, träffa Ida och därefter se Idol
Dagens väder: Jag har ännu inte varit ute men nog kan jag tänka mig att vädret är lika trist och höstigt som gårdagen
Dagens vill ha: Dagen då jag och Linnea åker utomlands
Dagens tråkigaste: Allt pluggande, det är mycket att göra i skolan nu
Dagens köp: Ingenting
Dagens bästa: Hm, jag vet inte än faktiskt. Kanske att det är en dag närmare resan? :)
Dagens tanke: Skolanskolanskolan, ja  det är mycket med skolan nu
Dagens nedräkning: 7 dagar kvar - KRETA


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0