Dagens lista

Dagens humör: Bra humör, nervös, förväntansfull och inte nog med att resfebern är extrem just nu :p
Dagens klädsel: Än har jag inte valt men det blir något skönt såsom mjukisar eller leggings
Dagens frisyr: Just nu har jag uppsatt i en slarvig knut, dock ska jag fixa iordning bättre sen
Dagens smink: För tillfället har jag ingenting alls men jag ska nog ta på lite mascara sen - vardagligt
Dagens planer: Hittills har jag endast planerat; pluggning, packa det sista, träffa Linnea och kanske Ida
Dagens väder: Så här på morgonkvisten är det småkyligt och väldigt höstigt, hoppas på lite finare väder sen
Dagens vill ha: En spårlöst försvunnen resfeber - är less på den nu ;)
Dagens tråkigaste: Hm, just nu kan jag inte komma på något. Kanske att jag inte har ro i kroppen för att plugga men att jag ändå måste plugga
Dagens köp: Hittills idag har jag såklart inte köpt någonting med tanke på vad lite klockan är
Dagens bästa: Att titta på min fina ring och tänka på hur mycket jag älskar min fina pojkvän
Dagens tanke: Tankar om morgondagens händelser
Dagens nedräkning: 0 dagar kvar - Kreta imorgon.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0