Dagens lista

Dagens humör: Bra humör, det är ju trots allt helg
Dagens klädsel: Det vet jag inte ännu, inget valt
Dagens frisyr: Troligtvis utsläppt
Dagens smink: Mascara
Dagens planer: Träffa Danne om sjuklingen är friskare, gratta Sofie som fyllt 18 år och till sist vara barnvakt ikväll
Dagens väder: Höstigt väder som det varit ett tag nu, dock har vi ju haft några fina dagar också senaste veckan-/veckorna
Dagens vill ha: Mindre att göra i skolan
Dagens tråkigaste: Att jag ska vakna så tidigt när jag får sova ut
Dagens köp: Ingenting hittills
Dagens bästa: Att jag ska krama om min älskade pojkvän senare idag
Dagens tanke: Kretaresan närmar sig och går i tankarna hela tiden - RESFEBER
Dagens nedräkning: 4 dagar kvar - KRETA

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0