Dagen igår!

Gårdagen bjöd på handledning och pluggning när det gäller studierna men det är ju inte roligt att läsa om så jag skriver om resten av dagen. Rösta gjorde jag med mamma, första gången tillochmed. Därefter åkte jag till stan för att träffa tjejen jag är kontaktperson åt. Vi åt på stan, gick runt i några affärer innan det var dax att spela bowling. Vi knäppte lite bilder men jag lägger inte ut några på henne på grund av sekretess, därför skriver jag inte hennes namn heller. 

Jag på väg in till stan igår.
 

Och några utvalda bilder från bowlingen.
 



Efter bowlingen grattade jag Linnea, och umgicks med henne resten av kvällen. Det var trevligt, först var vi hos henne och fikade och tittade in hennes presenter. Efter det gick vi hem till mig för att väga resväskan till Kreta trots att den inte är färdigpackad ännu, hittills var det tolv kilo ;)
Vi tog sedan vår bil och åkte till Valbo köpcentrum där vi kikade runt i affärerna och jag köpte mig en söt spetsklänning från BikBok.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0