Tjugoåringen Tessan! :)

Eftersom jag haft fullt upp hela helgen och inte haft tid-/ork eller lust att blogga eller vara inne på internet överhuvudtaget, så vill jag säga grattis till Tessan som fyllde 20 år i lördags. På kvällen blev det partaj för henne och det var trevligt :) Så grattis ännu en gång Tessan ♥ 

Tessan, Kajsa, & jag. Bilden är från i somras någongång :) 


I fredags blev det en riktig mysig kväll med min älskade, det gillas skarpt. Idol var det ju också, det gillas det med.
 
I lördags var det som sagt Tessans födelsedag så på kvällen var det party, men på dagen umgick jag med Danne, hans syster och på eftermiddagen kom Kajsa och Linnea hem till Danne innan vi skulle dra oss till Tessans fest.

Igår blev det en tripp hem till Bomhus där jag träffade tjejen jag är kontaktperson åt :) Efter det åkte jag tillbaka till Danne för en myskväll tillsammans.

Det var lite kort hur min helg sett ut, hoppas eran varit bra också :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Den har varit bra, blev fest för min del :) Är tråkigt att helgen går så snabbt bara :P

2010-10-11 @ 13:54:04
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0