Mobilblogg - Jobbar natt

Fredagnatt är det nu, klockan är ju nämligen ett på natten ungefär och jag befinner mig på jobbet sedan klockan nio på kvällen och slutar klockan sju på morgonen. Jag är väldigt trött eftersom jag är van att sova vid denna tidpunkt samt att jag vaknade en del gånger inatt av riktigt plågsamma smärtor i magen som var outhärdliga, förutom smärtan var jag svimfärdig och kunde inte röra mig eller ta mig ner för att be mamma hjälpa mig med en värktablett eller något. Den smärtan vill jag inte uppleva igen. Nu ska jag stänga ner och fortsätta här på jobbet, jag har gjort halva natten om femtio minuter (shit vad långt det är kvar tills jag får sova).

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0