Lista

Stava ditt namn utan några A (hela): Josefin Lindholm
Har du ont någonstans just nu? Nej inte för tillfället
Är du singel? Nej, jag har min bästaste Daniel :)
Vad är ditt favoritnummer? Fjorton
Favoritfärg/färger? Rosa, vit, svart
Är du nöjd med ditt liv just nu? Jovisst, dock har jag några förändringar jag önskar
Vad borde du göra just nu? Jag bör sova strax
Kan du nå dina fötter med raka ben? Efter att ha provat ser jag att jag är på gränsen att inte nå
Är du kär i någon? Ohja :)
Kan du skruva tungan? Ja 
Har du någonsin velat bli läkare? Trots min skräck för blod och sprutor har jag tänkt på det
Vad drack du senast? Vatten
Vem pratade du senast telefon med? Min pojkvän
Är du glad? Just nu? Jodå det är jag
Är du piercad någonstans? Isf vart? Ett hål i vardera öra och i naveln
Vad har du för planer för ikväll? Strax sova
Hatar du folk som ljuger? Ja 
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Både och, men mjuka killar överväger
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? För mig spelar det inte så stor roll, min fina pojkvän är brunhårig och det gillar jag :)
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Hm, det har jag nog någon gång
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Bra, jag älskar mina föräldrar
Förlåter du eller glömmer du? Det är nog båda men jag tror jag säger förlåter
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar
Har du någonsin masserat någon? Ja
Vad är du rädd för? Höga höjder, mörker, ensamhet, blod och sprutor 
Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja
Önskar du att du var en av motsatt kön? Nej det gör jag inte
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Nej 
När grät du senast? Någon enstaka dag sedan
Saknar du en kille just nu? Ja min fina pojkvän
Saknar du en tjej just nu? Ja några av mina underbara vänner

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0