Lista för dagen

Dagens humör: Just nu är jag trött men blir definitivt piggare och gladare om en stund :)
Dagens klädsel: Pyjamas för tillfället, men om en stund blir det ändring på det
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig knut
Dagens smink: Jag har inte hunnit med sådant ännu, sminket kommer på samtidigt som ombyte av kläder
Dagens planer: Studier, träffa Linnea över några ärenden och därefter träffa Daniel :)
Dagens väder: Kyligt, det är väl början av vintern nu?
Dagens vill ha: En lång, härlig, pluggfri och ljuvlig helg :)
Dagens tråkigaste: Att ställa väckarklockan för att gå upp till plugget?
Dagens bästa: Det är minsann att jag ska träffa Daniel idag, saknar min älskling ♥
Dagens nedräkning: 1 dag kvar till fredag och helg

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0