En trevlig torsdag

Nu blev det ett sent blogginlägg, men så kan det bli ibland. Jag ska alldeles lägga mig för att sova men tänkte först skriva lite kort om dagen :)
Efter att ha vaknat upp och kikat på studierna så tog jag och Ida en sväng till stan där vi solade. Ida brände sig i ansiktet och ser därmed ut som en panda efter den där sakerna man har på ögonen när man solar. Som så fint hennes åttaåriga lillasyster sa: Ida, det ser ut som du har glasögon.
Jag kan inget annat än att hålla med lillasystern din Ida, haha. Nog med det roliga, jag brände mig jag med fast vid ryggslutet och det ser lite ut som jag har vita trosor på mig. Bra jobbat =)

Efter det träffade jag tjejen jag är kontaktperson åt, vi var till Valbo och hade det jättetrevligt :) Efter det åkte jag hem till Ida och umgicks, skrattade och tog oss promenad runt Rudsjön. Nu är jag hemma igen iallafall, ska som sagt sova nu är det tänkt, så godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0