En trevlig kväll :)

Nu har jag änligen kommit tillrätta, ligger i min nybäddade säng och ser tv och tänkte precis kika in på bloglovin men jag skriver här först en snabbis :)

eftermiddag-/kvällen har jag umgåtts med tjejen jag är kontaktperson åt, vi hade det trevligt hela kvällen faktiskt. Vi gick till Ljusbubblan (klicka här för att se vad Ljusbubblan är för något) där vi provade på vibrationsträning och satt i en massagefåtölj.
Jag har gjort bådadelarna förut men gud så härligt det är att ligga i en stor massagefåtölj. Det är något jag rekommenderar om ni inte provat! :) Och inte nog med det så var vibrationsträningen bra den med, det var riktigt som träning även om man inte ansträngde sig.

Därefter gick vi till stan där vi såg på bio i 3D och filmen vi såg var Dumma mej. Haha, ja visst ni läste rätt, det var en animerad barnfilm men inte nog med det så var det roligt med 3D och filmen var inte så illa den heller ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0