En trevlig dag igår

Igår blev det dåligt med uppdateringar just för att jag var upptagen i princip hela dagen. Efter att ha varit på stan med Linnea och Kajsa, vilket förövrigt var trevligt,promenerade jag och Linnea en bit utanför stan där vi skulle hämta hennes hund som hos en som var hundvakt, sedan åkte vi bil hem.
Resten av kvällen spenderades med Linnea hemma hos henne vilket var jätteroligt. Eftersom hennes föräldrar är bortresta några dagar är hon ensam så jag gav henne sällskap, vi gjorde middag och såg på gamla filmer från flera flera år sedan då vi spelade in massa låtar, sjöng och dansade. Det var verkligen roligt att se för det var så längesen och jag minns hur roligt vi hade det när vi spelade in alla dem där låtarna :)



Här på morgonkvisten har jag haft handledning med läraren i nya kursen samt gruppen såklart. Men nu tänkte jag lämna allt som har med studier att göra för dagen och spela lite nintendo wii fit istället :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0