En riktig Wii Fit-kväll samt besök av Hanna

Efter pluggandet idag, vilket inte blev speciellt mycket träffade jag Hanna, som förövrigt var väldans trevligt. Vi tog oss en promenad till Vikinga kiosken för att återuppliva gamla minnen, men det är alldeles för internt för att orka berätta om här :p Därefter spelade vi Wii Fit, umgicks och kikade på bilder från min och Linneas semestervecka i Grekland.
Efter att Hanna åkte hem fortsatte jag på Wii Fit-brädan och provade alla muskelövningar samt en del andra spel så imorgon säger jag väl - hej ännu mer träningsvärk.


Nu:
Fortsätta titta på bloggar på bloglovin och se Scrubs på tv.
Sen: Sova.


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 08:37:49
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur gammal är du? :)

2010-10-07 @ 12:37:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0