Dagens lista

Dagens humör: På bra humör, det är ju fredag :)
Dagens klädsel: Leggings, grön tunika och min nya guldiga klocka
Dagens frisyr: Utåtbakad fläta
Dagens smink: Mascara och lite ljus ögonskugga
Dagens planer: Följa med mamma och pappa till Kvantum och Jysk, därefter åka hem till Daniel :)
Dagens väder: FÖRSTA SNÖN HAR KOMMIT. Fast dock var det så småa snöflingor att dom knappt syntes.
Dagens vill ha: En lång helg, låt den inte gå så snabbt som det brukar göra
Dagens tråkigaste: Den hemska kylan, fryser i princip hela tiden
Dagens köp: Ingenting hittills
Dagens bästa: är att jag ska hem till min fina pojkvän och vara hos han hela helgen ♥

 
Jag med mina nya klocka och tunika.
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0