Besöka stan idag igen!

Det blev mycket besök på stan denna vecka, tredje dagen i rad idag blir det faktiskt. Men och andra sidan gillas det bara eftersom jag träffar fina vänner vilket alltid är lika trevligt :) Idag ska jag promenera runt på stan med Ida, vi får se om det blir någon shopping med tanke på att det blivit en del dem sista dagarna. Dock behöver jag inhandla vantar och mössa för nu för sjutton börjar det bli väldigt kallt. Snart är vintern här!


Men innan det ska jag fortsätta med mitt individuella examinationsuppgift, jag har faktiskt skrivit klart nästan allt så det känns skönt. Sedan blir det till att skicka in arbetet och njuuta av att ha den klar.


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Hur känner du inför att hösten har kommit på riktigt nu då? :)

2010-10-01 @ 15:52:14
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0