Tisdagseftermiddag

Nu är jag hemkommen, jag var nämligen förbi några affärer med mamma, mormor och brorsan för en stund sedan. Nu håller jag på att baka dumlekakor till pappas födelsedag. Snart blir det middagsdags och efter det ska jag hem till min underbara pojkvän, som jag saknar honom nu alltså :) Älskade prins.
Förresten, jag träffade på en gammal god vän på Owe Jansson, Sara nämligen och det var hur roligt som helst att träffa dig igen, om du ser det här :) Jag tycker du ska flytta tillbaka till Gävle så man kan få sig en bra kontakt med dig igen, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman ! Vad gullig du är. Jag flyttar nog tillbaka efter min utbildning i Göteborg. Men en fika kan vi ta nu i dagarna ! kram

2010-11-03 @ 08:52:42
Postat av: josefin

Ja men visst Sara, klart vi ska ta en fika! :) Skriver till dig på fejjan istället ;) Kram!

2010-11-03 @ 18:52:45
URL: http://josefinlindholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0