Måndag - VFU

Tillbaka till vardagen igen efter en ledig helg - dvs jobbdags, eller rättare sagt VFU-dags :) Jag jobbar kväll idag och börjar då kl 14.00.
Helgen har varit superbra tycker jag, först lite mysfredag på kvällen med Daniel, världens bästa kille, gud så jag älskar honom :) På lördagen blev det 20 års-partaj hemma hos Kajsa vilket var en hur rolig kväll som helst och söndagen gick åt till att gratta kusinen med familjen och därefter en heldag med älsklingen - bara massa mys, tv-tittande och bingolottospelande (HAHA, pensionärer?!) :) Otur att vi inte vann men jag var SÅ nära!


Nu ska jag strax ta och pallra mig till bussen, ha en bra måndag allihopa :)

PS. Grattis mamma som har namnsdag idag <3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0