Gårdagen & dagens händelser

Igår blev en mysig dag, mys-lördag. Den började med gäster på förmiddagen som grattade pappsen, därefter åkte vi till stan där vi åt på restaurang, rättare sagt bishop. Det blev revbensspjäll för min del och det var den första gången jag åt det tror jag, gott var det iallafall. Sedan åkte vi till Boulognerskogen där vi gick en liten promenad samt knäppte lite fina bilder med vår nya systemkamera och även tände ljus på kyrkogården.

Väl hemma i Bomhus igen gick vi över till grannarna där vi såg hockey och brynäs förlorade. Efter det gick vi hem och min älskade pojkvän kom hem till mig och sov över en natt. Jättemysigt var det, vi såg en film med familjen på kvällen som hette Number 23 - Relativt bra film tycker jag.

Idag har jag och Linnea hunnit åkt ut till Valbo köpcentrum för att kika runt lite, trevlans var det även om det knappt blev någon shopping :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0